VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb BEAUTY BY KORENAR a zákazníkem.
Jako provozovatel poskytuju kosmetické, vizážistické služby, svatební a příležitostní líčení na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření, líčení nebo zakoupením dárkového poukazu (osobně, telefonicky, e-mailem, přes rezervační systém) zákazník projevuje svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služeb nevyužít.
⸻
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy
• Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
• Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků (telefonní hovory, internetové připojení) si hradí zákazník sám.
• Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, e-mailem, online rezervačním systémem).
• Objednaný termín se stává závaznou objednávkou a je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb.
Přeobjednání
• Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu dostavit, informujte mě prosím nejpozději 24 hodin před zahájením ošetření či líčení.
• Pokud rezervaci zrušíte méně než 24 hodin před termínem, vyhrazuji si právo účtovat storno poplatek 50 % z ceny služby.
• Nedostavení se bez omluvy = účtování celé částky, resp. propadnutí poukazu.
Předčasný příchod
• Do salonu prosím přicházejte nejdříve 15 minut před plánovaným ošetřením nebo líčením.
• Prosím o ohleduplnost, pokud právě probíhá ošetření nebo líčení jiné klientky.
Pozdní příchod
• Při zpoždění bude služba provedena ve zkráceném rozsahu, ale ukončena v původně dohodnutém čase.
• Pokud přijdete s více než 15minutovým zpožděním, služba již nemusí být poskytnuta. Cena služby zůstává dle původní objednávky.
Dárkové poukazy
• Pokud zákazník s dárkovým poukazem nedorazí bez omluvy, je poukaz považován za vyčerpaný.
• Při zrušení termínu méně než 24 hodin předem propadá částka objednané služby z poukázky ve prospěch poskytovatele.
• Poukaz platí pouze do vyznačeného data. Po uplynutí platnosti nelze nárokovat vrácení částky.
• Platbu poukazem je nutné nahlásit předem a poukaz přinést s sebou.
• Nevyčerpanou hodnotu poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
⸻
3. Odmítnutí služby
Služba může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u jednotlivých ošetření,
b) zákazník je pod vlivem alkoholu nebo návykových látek,
c) zákazník má zdravotní problémy či nevyhovující hygienický stav,
d) zákazník se během objednání nebo služby vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží mě nebo obtěžuje ostatní klienty,
e) u zákazníka se v minulosti projevila alergická reakce na používané materiály.
⸻
4. Osobní věci a cennosti
Za ztrátu osobních věcí a cenností odložených v čekárně neručím. Doporučuji si je vzít s sebou do místnosti, kde probíhá služba.
⸻
5. Ceníky a prodej produktů
• Aktuální ceník je k nahlédnutí v salonu a v rezervačním systému.
• Produkty lze reklamovat pouze v původním neotevřeném balení, a to v zákonné době a zákonným způsobem.
⸻
6. Reklamace služeb
• Reklamaci je nutné uplatnit nejlépe ihned po službě, před zaplacením.
• Výjimečně je možné reklamovat i později, vždy však písemně a s doložením, že reklamace souvisí s konkrétním pochybením.
• K reklamaci se vyjádřím nejpozději do 30 dnů.
⸻
7. GDPR
Osobní údaje zákazníků zpracovávám pouze za účelem poskytnutí služeb a komunikace.
Pokud požadujete jejich vymazání, podejte písemnou žádost na adresu provozovny.
⸻
8. Svatební a příležitostní líčení
• Rezervace termínu je platná až po uhrazení rezervačního poplatku (obvykle 30–50 % z ceny služby). Tento poplatek je nevratný a slouží k závazné blokaci termínu.
• Zkouška svatebního líčení probíhá zpravidla několik týdnů před svatbou a je doporučená, aby se předešlo nedorozuměním.
• V den svatby/akce je nutné být připravena v dohodnutý čas, s čistou pletí bez make-upu, při zpoždění může být líčení zkráceno nebo nemusí být provedeno, cena se ale nemění.
• Doprava na místo svatby či akce mimo salon se účtuje dle dohody (km sazba nebo paušální poplatek).
⸻
9. Mimosoudní řešení sporů
Pokud mezi mnou a zákazníkem dojde ke spotřebitelskému sporu, má zákazník právo na jeho mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
⸻
10. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 1. 2024.
Beauty by Korenar si vyhrazuje právo je kdykoliv aktualizovat.